ارائه 916 نفر ساعت آموزش مجازی توسط مرکز آموزش بازرگانی اصفهان در نوروز 99

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان با برنامه‌ریزی دوره‌ها و وبینارهای آموزشی آنلاین در نوروز ۹۹، موفق به ارائه ۹۱۶ نفر ساعت آموزش در نیمه نخست فروردین‌ماه شد.

در این دوره‌های آموزشی مجازی که از پنجم فروردین‌ماه ۹۹ و با شعار «سال ۹۹ به خودت برس» آغاز شد، روزانه دو کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و در مجموع دانش‌پذیران و علاقمندان به مباحث مختلف، در ۱۴ دوره آموزشی حضور یافتند.

اصول و فنون مذاکره، تکثیر کسب و کار در فضای مجازی، بازاریابی و تحقیقات بازار، طنز در سخنرانی، آشنایی مقدماتی با بورس اوراق بهادار و نحوه خرید و فروش آنلاین سهام، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، اصول ویدئو مارکتینگ، مدیریت تجارت بین‌الملل، زبان بدن و رفتارهای غیرکلامی، آشنایی با خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران، آشنایی با تحلیل تکنیکال در بورس و تشکیل سبد سهام، تاثیر روابط عمومی مدرن بر توسعه کسب و کارها، چگونه بازرگان شویم و آموزش مجازی اینکوترمز ۲۰۲۰ از جمله دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برای ارائه به صورت وبینار و مجازی در نوروز ۹۹ به شمار می‌رفت.

دپارتمان آموزش مجازی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تدوین تقویم آموزشی نیمه دوم فروردین‌ماه ۹۹ است که طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.