انتشار محتوای چند رسانه‌ای آموزش ورود و بهبود تجارت با کشور چین

محتوای چند رسانه‌ای آموزش ورود به بازار چین و بهبود تجارت با این کشور از سوی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

این محتوای آموزشی که در قالب یک DVD جامع آموزشی منتشر شده، مباحث تخصصی مطرح شده در «سمینار تخصصی راهکارهای توسعه و بهبود تجارت کشور با چین» را پیش روی علاقمندان به فعالیت در این حوزه قرار می‌دهد.

این سمینار در ادامه سلسله سمینارهای تخصصی بررسی راهکارهای ورود به بازارهای هدف بین‌المللی برگزار شده تا علاقمندان به تجارت با کشورهای مختلف، با شرایط بازار، اصول بازرگانی، قوانین و مقررات و نیازهای هر یک از کشورهای مورد بحث آشنا شوند.

آشنایی با ساختار و شاخص‌های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چین، جایگاه چین در سازمان‌های اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی، جایگاه و تحلیل آمارهای تجارت خارجی چین، بررسی همکاری‌های تجاری و فنی ایران و چین و منبع‌یابی، بازدید و شرکت‌ در نمایشگاه‌ها از جمله سرفصل‌های در نظر گرفته شده برای این محتوای چند رسانه‌ای آموزشی است.

سمینار جامع آموزشی راهکارهای توسعه و بهبود تجارت با کشور چین با حضور سید رضا سیدآقازاده رایزن سابق بازرگانی ایران در کشورهای چین و اندونزی و ایرج کاظمی دکترای مدیریت بازرگانی ـ تدارکات صنعتی بین‌الملل از دانشگاه ناگویا ژاپن و کارشناس رسمی دادگستری در رشته امور گمرکی برگزار شده است.

بسته آموزشی راهکارهای ورود و بهبود تجارت با کشور چین در «این لینک» قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت isfbtc.ir و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹ سوالات خود را مطرح کنید.