دوره آموزشی صفر تا 100 بورس در مرکز آموزش بازرگانی اصفهان

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان یک دوره آموزشی با عنوان «صفر تا صد بورس» را در ۴۴ ساعت برنامه‌ریزی کرده که از یازدهم خردادماه آغاز می‌شود.

این دوره آموزشی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، بهترین فرصت را برای صاحبان سهام عدالت، علاقمندان ورود به بازار سرمایه، علاقمندان به افزایش ارزش سهام خود در بورس و علاقمندان به برخورداری از شغل دوم فراهم می‌کند تا از منابع خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

آشنایی با بورس و بازار سرمایه، تحلیل تکنیکال شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار، تحلیل بنیادی شرکت‌ها در بورس، اصول و شیوه‌های تابلوخوانی در بورس و هوش و سواد مالی در بازار سرمایه از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی تدریس می‌شود.

دوره آموزشی صفر تا صد بورس به وسیله مهران عجمی دانش آموخته مدیریت مالی کسب و کار، مدرس شرکت بورس منطقه اصفهان و کارگزار شرکت کارگزاری آتی‌ساز بازار (شعبه اصفهان) و امیر ثابت مدرس دوره تحلیل تکنیکال با رویکرد روانشناسی سرمایه، کارشناس ارشد دانشگاه تربیت مدرس و مشاور سرمایه‌گذاری در بورس تدریس می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این دوره آموزشی می‌توان به ۴۰ ساعت محتوای آموزشی کاربردی، ۴ ساعت جلسه حضوری تحلیل بازار، یک ماه پشتیبانی و مشاوره رایگان آنلاین، عضویت در گروه آموزش و پشتیبانی، دریافت فایل‌های کمک آموزشی و پشتیباین و دریافت گواهینامه رسمی آموزشی اشاره کرد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹ و ۰۹۱۳۵۴۷۶۲۸۵ تماس بگیرند و یا به «این لینک» مراجعه کنند.

انتهای پیام/