معرفی فرصت‌های تجارت با قطر در وبینار آموزشی مرکز آموزش بازرگانی

تجارت با قطر
تجارت با قطر

مرکز آموزش بازرگانی با برگزاری «وبینار آموزشی تجارت با قطر» تمامی مباحث مورد نیاز برای علاقمندان به توسعه ارتباطات تجاری با این کشور تاثیرگذار حوزه خلیج فارس را آموزش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان، این وبینار آموزشی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰ روز دوشنبه، ۱۹ خردادماه برگزار خواهد شد و شرایط مطلوبی برای علاقمندان به تجارت با کشور قطر  فراهم خواهد کرد تا بیشتر با شرایط اقتصادی این کشور آشنا شوند.

آشنایی با اقتصاد قطر، معرفی فرصت‌های کسب و کار در بازار این کشور، آشنایی با ساختار شرکت‌های قطری، معرفی فرصت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر برای تجار ایرانی، ارائه چشم‌انداز فرصت‌های تجاری پساکرونا، معرفی شهر جدید لوسیل و ارزیابی سیستم یکپارچه حمل و نقل کشور قطر از جمله محورهای آموزشی این وبینار چهار ساعته خواهد بود.

سخنران وبینار آموزشی تجارت با قطر، محمد باقری است که پیش از این رایزن اقتصادی ایران در قطر بوده و مسئولیت‌هایی چون نمایندگی ایران در دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌های پاریس و رایزن اقتصادی ایران در فرانسه را در کارنامه خود دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹ تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام به «این لینک» مراجعه کنند.

انتهای پیام/