اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه تولید وتجارت در اصفهان

هفته بزرگداشت تولید و تجارت

درآخرین روز خرداد سال جاری اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه تولید وتجارت دراداره کل صمت استان با حضور کلیه اعضای ستاد به ریاست امیر حسین کمیلی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان، مدیرکل صمت استان اصفهان با تبریک دهه تولید وتجارت که با روز اصناف آغاز می‌شود و در دهم تیرماه روز صنعت معدن به اتمام خواهد رسید گفت برای این دهه به‌صورت یکپارچه و کشوری پوستری تهیه و هر روز با یک شعار محوری نشان از عزم وزارت صمت در توجه به حوزه‌های مختلف تولید وتجارت را یاد آور می‌شود.

 

امیر حسین کمیلی گفت : برای این روزها برنامه های متفاوت با محوریت این اداره کل در زمینه های مختلف باهدف بیان مشکلات و راه حل‌ها و تقدیر از جامعه بزرگ صمت استان از جمله برگزاری همایش روز اصناف توسط اتاق اصناف، هماهنگی وبرنامه‌ریزی برای برگزاری گرامیداشت روز صنعت ومعدن توسط خانه صمت استان از اهم برنامه های ستاد برشمردند وافزودند  تا اواخر تیرماه این مراسم بصورت استانی برگزار خواهد شد.

 

کمیلی تصریح کرد برای هر روز از این رویداد ملی شعارخاص به مناسبت حوزه های مختلف در نظر گرفته شده که در اول تیرماه  با شعار اصناف نماد اقتصاد مردمی این دهه را آغاز خواهیم کرد .

هفته بزرگداشت تولید و تجارتدر ادامه این جلسه، جناب آقای سهل آبادی، رییس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و استان اصفهان پیشنهادهای خود را برای برگزاری روز صنعت ومعدن در استان بیان داشتند و مدیر عامل شرکت شهرکها نیز به عنوان عضو ستاد خاطر نشان کرد هدف از برگزاری این روز باید بایک دستاورد خاص هدف‌گذاری بشود تا برای جامعه تولید و تجارت، اثربخش باشد.

 

 

در پایان این جلسه هرکدام از اعضا، برنامه‌های اجرایی خود را بیان داشتند .

 

شایان ذکر است اعضای ستاد دهه تولید و تجارت شامل شرکت شهرکهای صنعتی استان،  اتاق های بازرگانی اصفهان و کاشان، اتاق اصناف، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان، سازمان نظام مهندسی معدن استان ، مرکز آموزش بازرگانی استان، خانه صنعت معدن وتجارت استان و همچنین معاونین اداره کل و منتخبی از شرکت‌های بزرگ صنعتی معدنی وتجارت می باشند.