سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات

تاریخ برگزاری : سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰:۳۰

استاد سخنران : آقای دکتر فریبرز پرتوی

  • دکترای مدیریت عملیات از آمریکا
  • استاد صاحب کرسی مدیریت در دانشگاه Drexel ایالت پنسیلوانیا
  • ارایه مقاله و سخنرانی های متعدد در کنفرانس ها و مجامع علمی بین المللی
  • مشاور شرکت هایی همچون بویینگ، تودی من، دوپونت در آمریکاو شرکت ایران خودرو، بانک ملت و … در ایران

آنچه در این سمینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت :

  • بررسی انتظارات مشتری و عواملی که این انتظارات را بوجود می آورد
  • ایجاد رابطه مستمر با مشتری
  • اندازه گیری ارزش زمانی مشتری
  • مشخص کردن استانداردهای کمی و کیفی و نظام دادن به واحدهای خدماتی
  • محیط فیزیکی واحد خدماتی و اثرات آن بر مشتری
  • نقش کارمندان در بازاریابی خدمات
  • چگونگی به تعادل رساندن عرضه و تقاضا
  • تعیین پرسنل موردنیاز از طریق تئوری خط انتظار
  • یکپارچگی تبلیغات
  • قیمت گذاری خدمات

محل برگزاری :

هتل شیخ بهایی : خیابان چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان شبخ بهایی

ثبت نام :

۱) کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir) انجام خواهد شد.

۲) و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کد MS263 به شماره ۵۰۰۰۲۱۳۶۲۸۳۹۲۹

شهریه : ۱۶۰.۰۰۰ تومان

  • شامل حضور در سمینار و استفاده از محتوای آموزشی – دریافت بسته آموزشی – دو نوبت پذیرایی میان وعده – صرف شام – دریافت گواهی نامه از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور

شرایط استفاده از تخفیف:

  • گروه هایی که می توانند از تخفیف استفاده کنند :
    دانشپذیران مرکز آموزش بازرگانی، دانشجویان، واحدهای صنفی، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری، اعضای مجمع گردشگری استان و ….

برای دریافت کوپن تخفیف ، با شماره تلفن ۳۶۲۸۳۹۲۹ داخلی ۲ و یا با کارشناس آنلاین پایین همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

 

به دلیل تکمیل ظرفیت ثبت نام بسته شده است