برگزاری دوره آموزش مجازی تکنیک‌های استفاده از لینکدین

آموزش لینکدین

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان دوره آموزش مجازی اصول و تکنیک‌های استفاده از شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین را برگزار می‌کند.

مدرس این دوره آموزشی که با طرح سوال «چگونه عضو جامعه متخصصین شویم؟» برگزار می‌شود، محمدرضا شیخ‌بهایی کارشناس ارشد تجارت الکترونیک است که چهار عنوان کتاب در حوزه مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای الکترونیک به رشته تحریر درآورده است.

آشنایی با شبکه تخصصی کسب و کاری لینکدین، چگونگی تکمیل پروفایل شخصی و تجاری به صورت حرفه‌ای، شیوه جمع‌آوری و آنالیز داده‌ها در لینکدین، شبکه‌سازی، مدیریت مخاطبین و گسترش ارتباطات، بازخوردها و گزارش‌ها در لینکدین، استراتژی‌های بازاریابی در لینکدین، استراتژی‌های محتوانویسی در لینکدین و چگونگی استفاده از لینکدین در حوزه تجارت بین‌الملل از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی به شمار می‌روند.

دوره آموزش مجازی اصول و تکنیک‌های استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین طی شش ساعت برگزار می‌شود و نخستین جلسه آن از سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹ تماس بگیرند و یا از طریق «این لینک» برای ثبت‌نام اقدام کنند.

چرا باید لینکدین یاد بگیریم؟

LinkedIn برای متخصصان کسب و کارها و مشاغل بسیار با ارزش است؛ به طوری ‌که افراد با استفاده از آن، هم می‌توانند منابع و پشتیبانی دریافت کنند و هم با مشتریان و شرکای بالقوه ارتباط برقرار کنند.

LinkedIn، برای مشاغل خانگی و مشاغل راه دور بسیار ایده‌آل است چون با برقراری ارتباطِ این افراد با دنیای خارجی فرصت‌های شغلی و منابع درامدی بیشتری می‌یابند.

بیش‌تر از ۶۵ میلیون کارشناس و متخصص از LinkedIn، برای ترویج مشاغل و کسب و کارشان استفاده می‌کنند.

بر عکس شبکه‌های اجتماعی دیگر، که در آن‌ها با افراد «دوست» می‌شوید، در LinkedIn، روابط استراتژیک می‌سازید.

در لینکدین تعداد افرادی که با آن‌ها ارتباط دارید، نسبت به این‌که با چه افرادی ارتباط دارید، از اهمیت کمتری برخوردار است. زمانی‌که تعداد روابطتان در لینکدین به ۵۰۰ می‌رسد، LinkedIn نشان دادن عدد واقعی را متوقف می‌کند، چون در این‌جا چیزی‌که اهمیت دارد کیفیت است نه کمیت.

لینکدین در هر ثانیه، از هر صنعت و هر کشوری که فکرش را بکنید، عضوهای جدیدی می‌گیرد.

در سایت لینکدین امکان قرار دادن تبلیغات نیز وجود دارد البته نه به اندازه‌ای که بازدید کنندگان را خسته کند.

کارتان را در LinkedIn با ایجاد ارتباط با کسانی می‌شناسید شروع می‌کنید و از طریق آن‌ها شبکه‌ای بزرگ‌تر برای دستیابی به اهدافی مانند دستیابی به منابع، یافتن کارِ فریلنسری یا سپردن کار به فریلنسرها و ایجاد اتحاد و شراکت، می‌سازید.

LinkedIn، برای ایجاد ارتباط با فریلنسرها، ارتباط با مشتریان، یافتن شرکای بالقوه و یا به عبارتی ساده‌تر توسعه دادن کسب و کار و باز کردن افق‌های جدید برای شما می‌تواند ایده آل باشد.

معمولاً از لینکدین به عنوان رزومه آنلاین یاد می‌شود. کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در لینکدین، پروفایل کاربری خود را ایجاد کنند و با دیگران (کارفرمایان و کارمندان دیگر شرکت ها) در ارتباط باشند. این ارتباط برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی کاملاً کاری است و محتوایی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، باید با شغل یا صنعتی که در آن مشغول هستید، مرتبط باشد.

از طریق همین فعالیت ها، کارفرمایان می توانند نیروی کار مورد نیاز شرکت خود را به دست آورند. همچنین، لینکدین به شرکت ها اجازه می دهد که صفحه ای اختصاصی برای تجارت خود راه اندازی کنند. به این ترتیب، شرکت‌ها قادرند فعالیت های کاری خود را در صفحه اختصاصی شان با دیگران به اشتراک گذارند تا کاربران بتوانند اخبار و فعالیت سازمان های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

همچنین، بخش Jobs لینکدین به شرکت ها امکان می دهد با قرار دادن موقعیت های شغلی موجود در سازمان خود، اقدام به جذب کارمند کنند.

اگر با این توضیحات مجاب شده‌اید که لازم است فعالیت خود را در لینکدین آغاز کنید، مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان یک دوره آموزشی با عنوان «آموزش مجازی اصول و تکنیک‌های استفاده از شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین» برگزار کرده که می‌توانید در آن ثبت‌نام کنید.

جزییات بیشتری از این دوره آموزشی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/