ثبت‌ نام واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت ضروری است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد :

 اطلاع‌رسانی لازم در مورد لزوم ثبت اطلاعات واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌ برداری در سامانه جامع تجارت بر اساس تأکید وزارتخانه از اردیبهشت‌ماه امسال به کلیه شهرستان‌ها انجام‌ شده است.

 

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی باید نسبت به ورود به سامانه جامع تجارت و ثبت‌نام واحد، تعیین کد نقش و شناسه کالا و قیمت‌گذاری، درج قیمت و اظهار تولید اقدام کنند.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه درصورتی‌که واحدهای صنعتی این مراحل را طی نکنند برای ادامه ارائه خدمات به آن‌ها با مشکل مواجه خواهند شد اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع، ارائه کلیه خدمات توسط اداره کل صمت استان به واحدهای صنعتی منوط به ثبت ‌نام واحدها در این سامانه است.

 

وی بابیان اینکه سامانه جامع تجارت در مرحله نهایی قرار دارد خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی که پیش‌ازاین آمار تولید خود را در سامانه بهین یاب ثبت می‌کردند باید از ابتدای سال جاری نسبت به ثبت آمار تولید در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

 

کُمیلی بیان کرد: ثبت‌نام ۲ رسته واحدهای صنعتی درزمینه صنایع شیمیایی و سلولزی و واحدهای فلزی که مواد اولیه موردنیاز خود را از بورس دریافت می‌کنند در این سامانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و درصورتی‌که آمار تولید خود از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون را در این سامانه ثبت نکنند سهمیه مواد آن‌ها از ابتدای آبان ماه قطع خواهد شد.

 

 

 

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان :

Isfbtc.ir                         ۰۳۱-۳۳۸۳