اصول و راهکارهای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی در سال2017

اصول و راهکارهای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی در ۲۰۱۷

سرفصل و محتوا:

  • گام های راه اندازی کسب و کار الکترونیکی . چرخه بازاریابی الکترونیکی
  • تبلیغات کلیکی یا سئو؟
  • آشنایی با الگوریتم های موتورهای جستجو
  • محتوانویسی، بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ در فرایند بازاریابی الکترونیکی
  • تحلیل و آنالیز فنی سایت . بازاریابی ایمیلی
  • تحلیل و آنالیز و تدوین استراتژی برای حفظ مشتریان در فضای وب

 

مدرس : آقای محمدرضا شیخ بهایی

  • کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (تجارت الکترونیک)
  • عضو کارگروه تجارت الکترونیک کمیته ICT اتاق بازرگانی اصفهان
  • مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان
  • مولف چهار عنوان کتاب در حوزه مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی
  • مربی و مشاور در حوزه راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی