«
»

بررسی راهکارهای توسعه و بهبود تجارت با کشور چین

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار  ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )مدت زمان : ۴۰ ساعت مخاطب : اعضای سمن های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی دانشجویان رشته گردشگری و صنایع دستی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی سرفصل و محتوا : آشنایی با انواع کسب و کارها در ایران و شیوه راه اندازی آن ها خلاقیت و نوآوری و راهکارهای پرورش ادامه

شخصیت شناسی به شیوه MBTI

شخصیت شناسی به شیوه MBTI تاریخ برگزاری :   روز اول : پنج شنبه 3 بهمن 98 ساعت 16 الی 20 روز دوم: جمعه 4 بهمن 98 ساعت 9 الی 13   مدرس  : آقای مهدی اعتباری کارشناسی ارشد مدیریت مشاور و مدرس MBTI   آنچه در این دوره  بررسی قرار خواهد گرفت : شرح کامل شخصیت شناسی MBTI شناخت تیپ شخصیتی ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

آموزش تجارت با چین

آموزش تجارت با چین

زمان برگزاری :  پنج شنبه ۲۶ دی ماه  ۱۳۹۸ –     ساعت ۸:۳۰ تا  ۱۴:۳۰

 

سخنران ها  :

آقای سیدرضا سیدآقازاده

  • رایزن سابق بازرگانی ایران در چین
  • رایزن اسبق بازرگانی ایران در اندونزی
  • کارشناس بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی

آقای ایرج کاظمی

  • دکترای مدیریت بازرگانی – تدارکات صنعتی بین الملل از دانشگاه ناگویا ژاپن
  • کارشناس رسمی دادگستری در رشته امور گمرکی
  • بیست سال سابقه بازرگانی خارجی مستمر با کشور چین

 

آنچه در این سمینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت :

  • آشنایی با ساختار و شاخص های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چین
  • جایگاه چین در سازمان های اقتصادی منطقه ای و بین المللی
  • جایگاه و تحلیل آمارهای تجارت خارجی چین
  • بررسی همکاری های تجاری و فنی ایران و چین
  • منبع یابی، بازدید و شرکت در نمایشگاه ها
  • مکانیزم های حمل و نقل بین ایران و چین
  • بررسی ظرفیت های صادراتی و شیوه حضور در بازار کشور چین
  • موارد مرتبط با کلاهبرداری و شیوه اعتبارسنجی شرکت های چینی
  • نظام مالیاتی مربوط به صادرات و نظام بانکی چین و نقل و انتقالات مالی
  • عوامل قیمت پایین مصنوعات ساخت چین و مزیت های نسبی تولید در چین
  • مدیریت هزینه، مدیریت کیفیت محصول، انعقاد قرارداد، تنظیم اسناد و مدیریت اختلاف تجاری با شرکت های چینی
  • مراودات تجاری با شرکت های چینی، با تاکید بر ارتباط مکاتباتی، فرهنگ ملاقات، مذاکره، چانه زنی و توافق قیمت
  • بررسی های موردی (Case Study) و پرسش و پاسخ

ثبت نام :

۱) کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir   ) انجام خواهد شد.

۲) و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کد  CHINA   به شماره ۵۰۰۰۲۱۳۶۲۸۳۹۲۹

 

شهریه : ۲۵۷.۰۰۰  تومان

 

تماس تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر :

* مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان

تلفن تماس :  ۳۶۲۸۳۹۲۹                telegram.me/isfbtc

به دلیل تکمیل ظرفیت ثبت نام امکانپذیر نمی باشد

Tags: , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com