«
»

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری ویژه تعاونی ها

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهانامروزه مدیریت کسب و کار به گونه ای شگفت انگیز وسیع و دارای شاخه های گسترده ای شده است آنچنان که یک مدیر، به صورت مداوم نیاز به بروزرسانی دانش و مهارت های خود دارد. یکی از بهترین و اثربخش ترین بسترها برای نمایش آخرین تغییرها و دستاوردهای حوزه مدیریت کسب ادامه

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسوربه اطلاع کلیه علاقمندان به شرکت در آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور می رساند طبق تفاهم نامه ای که مابین مرکز آموزش بازرگانی کشور و سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران برقرار شده، مرکز آموزش بازرگانی اقدام به برگزاری و اجرای آزمونهای مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور خواهد ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

پیرو تفاهم نامه امضا شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز آموزش بازرگانی کشور، در روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه در سراسر کشور دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری ویژه تعاونی ها توسط مراکز آموزش بازرگانی و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها برگزار شد.

در استان اصفهان نیز با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران تعاونی های شهر اصفهان و سایر شهرهای اطراف این دوره آموزشی برگزار شد.

نوشین شهیدی رئیس اداره آموزش،ترویج و تحقیقات تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مرکز آموزش های بازرگانی که به منظور توانمند سازی شاغلین، کارکنان و مدیران شرکت ها و اتحادیه های تعاونی با هدف ارتقاء سطح بهره وری نیروی انسانی بخش تعاون و افزایش سهم این بخش در اقتصاد کشور منعقد شده است، دوشنبه ۱۵ مهر ماه کارگاه آموزشی یک روزه آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری(فرایند و نحوه استقرار نظام CRM در کسب و کارهای تعاونی) برای بیش از ۱۲۰ نفر از تعاونگران برگزار گردید.

وی افزود :خوشبختانه مرکز آموزش های بازرگانی از توان،تخصص و تجارب ارزشمندی در حوزه آموزش های کسب و کار برخوردار است و از طریق این تفاهم نامه امکان استفاده از این ظرفیت جهت اجرای برنامه های آموزش تعاون فراهم شده است.

Tags: , , , , , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com