«
»

مدیریت زنجیره تامین ( SCM )

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهانامروزه مدیریت کسب و کار به گونه ای شگفت انگیز وسیع و دارای شاخه های گسترده ای شده است آنچنان که یک مدیر، به صورت مداوم نیاز به بروزرسانی دانش و مهارت های خود دارد. یکی از بهترین و اثربخش ترین بسترها برای نمایش آخرین تغییرها و دستاوردهای حوزه مدیریت کسب ادامه

آشنایی با فرایند گام به گام صادرات

آشنایی با فرایند گام به گام صادراتتاریخ برگزاری :  یک شنبه 26  خرداد 1398 -     ساعت 8:30 تا  16:30   مدرس : جناب آقای رحیم محترم دكتراي مديريت بازاریابی بین الملل از دانشگاه تهــران و کارشناس ارشد امور گمرکی عضو هیات علمی دانشگاه علوم تحقیقات تهران و مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی کشور مدیر مرکز خدمات بازرگانی MCS ادامه

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسوربه اطلاع کلیه علاقمندان به شرکت در آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور می رساند طبق تفاهم نامه ای که مابین مرکز آموزش بازرگانی کشور و سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران برقرار شده، مرکز آموزش بازرگانی اقدام به برگزاری و اجرای آزمونهای مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور خواهد ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

تاریخ برگزاری : ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

مدرس : جناب آقای غلامرضا عینی

  • دانشجوی دکترای صنایع – مدیریت و برنامه ریزی تولید
  • مشاور برنامه ریزی تولید در شرکت صنایع غذایی مائده
  • کارشناس مسئول سیستم و روش ها در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • عضو کمیته مرکزی تعالی سازمانی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • همکاری در تدوین کتاب گزیده برنامه پنجم توسعه کشور در بخش صنعت و معدن و بخش بازرگانی ایران

 

آنچه در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت :

  • مدیریت انبارداری
  • سیستم اطلاعات لجستیک
  • مدیریت و اصول حمل و نقل
  • ساختار و چهارچوب شبکه تامین و لجستیک
  • روابط تامین، همکاری و اتحاد در SCM
  • استراتژی های موجودی در SCM
  • شیوه انتخاب تامین کننده و همکار
  • ارائه خدمت به مشتری از دیدگاه SCM
  • اصول جابجایی، بسته بندی و توزیع
  • بررسی فرایندهای زنجیره تامین
  • نقش اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
  • مدیریت تامین کنندگان در زنجیره تامین
  • اثرشلاق چرمی در زنجیره تامین
  • زنجیره تامین چابک
  • عارضه یابی زنجیره تامین
  • طراحی و مهندسی زنجیره های تامین
  • نقش تجارت الکترونیک در زنجیره تامین
  • مدیریت ارتباط با مشتری در زنجیره تامن

 

 

محل برگزاری :

اصفهان – میدان آزادی – بلوار دانشگاه – کوچه شماره ۵ (شهید موذن صفایی) – ساختمان مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان

 

ثبت نام :

۱) کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir   ) انجام خواهد شد.

۲) و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کد  SCM   به شماره ۵۰۰۰۲۱۳۶۲۸۳۹۲۹

 

شهریه : ۲۸۷.۰۰۰   تومان

 

تماس تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر :

* مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان

تلفن تماس :  ۳۶۲۸۳۹۲۹                telegram.me/isfbtc

مرحله 1 از 2

50%

Tags: , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com