«
»

مرکز ثبت نام و خدمات سامانه ستاد

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار  ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )مدت زمان : ۴۰ ساعت مخاطب : اعضای سمن های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی دانشجویان رشته گردشگری و صنایع دستی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی سرفصل و محتوا : آشنایی با انواع کسب و کارها در ایران و شیوه راه اندازی آن ها خلاقیت و نوآوری و راهکارهای پرورش ادامه

شخصیت شناسی به شیوه MBTI

شخصیت شناسی به شیوه MBTI تاریخ برگزاری :   روز اول : پنج شنبه 3 بهمن 98 ساعت 16 الی 20 روز دوم: جمعه 4 بهمن 98 ساعت 9 الی 13   مدرس  : آقای مهدی اعتباری کارشناسی ارشد مدیریت مشاور و مدرس MBTI   آنچه در این دوره  بررسی قرار خواهد گرفت : شرح کامل شخصیت شناسی MBTI شناخت تیپ شخصیتی ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، یک موسسه دولتی مستقل زیر مجموعه ی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. اساسنامه مرکز بنا به پیشنهاد مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تاریخ‭ ۱۳۸۸/۰۶/۰۴ ‬به تصویب هیأت وزیران رسیده و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متولی توسعه فعالیتهای معاملاتی و تدارکاتی در بستر الکترونیکی بوده و با عنایت به مصوبات و ضوابط قانونی به جهت راه اندازی “سامانه تدارکات الکترونیکی دولت” و در همین راستا مبنی بر تکلیف قانونی وزارت صنعت، معدن و تجارت وفق تبصره (۵) ماده (۱۶۹) قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۹۴، اقدام به عملیاتی نمودن سیستم انجام معاملات دستگاه های اجرایی با رعایت انجام کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها نموده است.

با توجه به نیاز دستگاههای اجرایی ، تامین کنندگان و مزایده گران محترم خدمات زیر توسط این مرکز در خصوص سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد ایران) انجام می پذیرد

  • ثبت نام تامین کنندگان و مزایده گران
  • صدور و تمدید توکن گواهی امضای الکترونیک(توکن)
  • نصب و راه اندازی توکن
  • بارگزاری گواهی امضای الکترونیک
  • دریافت اسناد و پاسخ استعلام و مناقصه
  • دریافت اسناد و پاسخ مزایده
  • ارسال صورت وضعیت
  • ارسال رسید انبار
  • تایید قرارداد
  • پذیرش برنده بودن
  • رمزگشایی توکن
  • آموزش تامین‌کنندگان و مزایده‌گران
  • آموزش دستگاههای اجرایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان ما به شماره ۳۶۲۸۳۹۲۹-۰۳۱ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه :

مراحل ثبت‌نام:

  1. دریافت و تکمیل فرم ثبت نام (دریافت فرم ثبت نام تامین‌کنندهمزایده‌گر)
  2. آماده سازی مدارک لازم (لیست مدارک را از بالا دانلود کنید)
  3. مراجعه حضوری به مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان جهت ثبت نام (آدرس)

 

مدارک لازم جهت صدور گواهی الکترونیک:

Tags: , , , , , , , , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com