«
»

چالش های بازار عراق برای ایرانی ها

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )

جعبه ابزار راه اندازی کسب و کار  ( با رویکرد گردشگری و صنایع دستی )مدت زمان : ۴۰ ساعت مخاطب : اعضای سمن های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی دانشجویان رشته گردشگری و صنایع دستی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی سرفصل و محتوا : آشنایی با انواع کسب و کارها در ایران و شیوه راه اندازی آن ها خلاقیت و نوآوری و راهکارهای پرورش ادامه

شخصیت شناسی به شیوه MBTI

شخصیت شناسی به شیوه MBTI تاریخ برگزاری :   روز اول : پنج شنبه 3 بهمن 98 ساعت 16 الی 20 روز دوم: جمعه 4 بهمن 98 ساعت 9 الی 13   مدرس  : آقای مهدی اعتباری کارشناسی ارشد مدیریت مشاور و مدرس MBTI   آنچه در این دوره  بررسی قرار خواهد گرفت : شرح کامل شخصیت شناسی MBTI شناخت تیپ شخصیتی ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

ناصر بهزاد، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق اظهار کرد: ما با جمعیت ۴۰میلیونی عراقی مواجه هستیم که تنوع فراوانی در تقاضا و نیازهایشان وجود دارد؛ از همین رو یکی از چالش های پیش روی بازرگانان ایران، چالش آمایشی است که موفقیت در تامین نیازهای متنوع این جمعیت کلان، نیازمند یک نگاه حرفه ای است.

او افزود: یکی دیگر از چالش های فعالیت تجاری در عراق، حضور رقبای متعدد از کشورهای مختلف در عراق است؛ چین، ترکیه، هند، آمریکا، ژاپن و آلمان تنها بخشی از ۷۰ کشوری هستند که در عراق، نمایندگی و سفارت دارند و به تبع پیگیری مواضع سیاسی شان در عراق، مواضع اقتصادی و تجاری شان را هم دنبال می کنند و در بخش های مختلف هم در بخش کالا و هم در بخش خدمات فعال هستند.

ایران گرچه در سال های اخیر و به ویژه در ۲ سال گذشته موقعیت ممتاز و خوبی در عراق داشته و با تمرکز سفارت کشورمان در عراق بر موضوعات اقتصادی، این موقعیت تا اندازه ای تثبیت شده است ولی به هرحال رقبای سرسختی از کشورهای مختلف در عراق حضور دارند و فعالیت در این فضای رقابتی سنگین هم یکی از چالش های بازرگانان ایرانی در عراق است.

بهزاد با تاکید بر لزوم ورود شرکت های ایرانی به عرصه های نو در عراق گفت: به جهت انتقال فناوری های جدید، توجه به حوزه های فنی و مهندسی، خدمات پیمانکاری، اتوماسیون اداری، خدمات بیمه ای و از این دست، ما نیازمند تغییر در نگاه خود هستیم و باید بتوانیم هماهنگ با تغییر سیاست های عراق حرکت کنیم که این موضوع نیز یکی از چالش های جدی ما برای فعالیت در عراق است.

Tags: , , , , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com