«
»

چالش های بازار عراق برای ایرانی ها

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهانامروزه مدیریت کسب و کار به گونه ای شگفت انگیز وسیع و دارای شاخه های گسترده ای شده است آنچنان که یک مدیر، به صورت مداوم نیاز به بروزرسانی دانش و مهارت های خود دارد. یکی از بهترین و اثربخش ترین بسترها برای نمایش آخرین تغییرها و دستاوردهای حوزه مدیریت کسب ادامه

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور

آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسوربه اطلاع کلیه علاقمندان به شرکت در آزمون مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور می رساند طبق تفاهم نامه ای که مابین مرکز آموزش بازرگانی کشور و سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران برقرار شده، مرکز آموزش بازرگانی اقدام به برگزاری و اجرای آزمونهای مدیرفنی و تکنسین فنی آسانسور خواهد ادامه

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتال

تربیت کارشناس خبره بازاریابی دیجیتالخلاصه سرفصل و محتوا : مفاهیم پایه در کسب و کار آنلاین طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب بازاریابی موتورهای جستجو ، سئو و تبلیغات کلیکی آشنایی با برترین فروشگاه سازهای اینترنتی جهان بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای ادامه

ناصر بهزاد، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق اظهار کرد: ما با جمعیت ۴۰میلیونی عراقی مواجه هستیم که تنوع فراوانی در تقاضا و نیازهایشان وجود دارد؛ از همین رو یکی از چالش های پیش روی بازرگانان ایران، چالش آمایشی است که موفقیت در تامین نیازهای متنوع این جمعیت کلان، نیازمند یک نگاه حرفه ای است.

او افزود: یکی دیگر از چالش های فعالیت تجاری در عراق، حضور رقبای متعدد از کشورهای مختلف در عراق است؛ چین، ترکیه، هند، آمریکا، ژاپن و آلمان تنها بخشی از ۷۰ کشوری هستند که در عراق، نمایندگی و سفارت دارند و به تبع پیگیری مواضع سیاسی شان در عراق، مواضع اقتصادی و تجاری شان را هم دنبال می کنند و در بخش های مختلف هم در بخش کالا و هم در بخش خدمات فعال هستند.

ایران گرچه در سال های اخیر و به ویژه در ۲ سال گذشته موقعیت ممتاز و خوبی در عراق داشته و با تمرکز سفارت کشورمان در عراق بر موضوعات اقتصادی، این موقعیت تا اندازه ای تثبیت شده است ولی به هرحال رقبای سرسختی از کشورهای مختلف در عراق حضور دارند و فعالیت در این فضای رقابتی سنگین هم یکی از چالش های بازرگانان ایرانی در عراق است.

بهزاد با تاکید بر لزوم ورود شرکت های ایرانی به عرصه های نو در عراق گفت: به جهت انتقال فناوری های جدید، توجه به حوزه های فنی و مهندسی، خدمات پیمانکاری، اتوماسیون اداری، خدمات بیمه ای و از این دست، ما نیازمند تغییر در نگاه خود هستیم و باید بتوانیم هماهنگ با تغییر سیاست های عراق حرکت کنیم که این موضوع نیز یکی از چالش های جدی ما برای فعالیت در عراق است.

Tags: , , , , , ,

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com