اولین سمینار تخصصی بازاریابی شبکه ای ( قوانین، فرصتها، راهکارها)

تاریخ و ساعت برگزاری :

یکشنبه ۰۶/۰۲/۱۳۹۴ ساعت ۱۷ تا ۲۰

 

محل برگزاری :

سالن کوثر – سه راه حکیم نظامی – ابتدای بلوار دانشگاه

سرفصل و محتوا :

بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف کنندگان یک شرکت تولید کننده می توانند بازاریاب محصولاتی باشند که خود مصرف می کنند، و با انعقاد قرارداد با شرکت تولید کننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند. و در صورتی که شخص بتوانند با معرفی این تجارت به اطرافیان خود و معرفی آنها به شرکت ،گروه فروش خود را شکل دهد ، و طبق پلنهای درآمد زائی شرکت درصدهای مشخصی از قیمت کالاهای فروخته شده در گروه فروش خود را به عنوان پورسانت و پاداش دریافت کند. این صنعت اولین بار در سال ۱۹۴۵ بکار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از ۷۰ سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده نمایند . متاسفانه طی سالهای اخیر بسیاری از افراد و شرکتهای سود جو، با استفاده از نبودن اطلاعات کافی در مورد این تجارت به صورت غیر قانونی و با قصد سوء استفاده و کلاهبرداری ، باعث گردیدند تا ساختار و رویه اصلی این شیوه بازاریابی مغفول بماند.

البته وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی بازاریابی شبکه ای در ایران ، اصول و ساختار قانونی آن را اعلام و بر اساس شرایط ایجاد شده تاکنون شرکتهایی مجوز فعالیت در این حوزه را اخذ نموده اند.

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان نیز در راستای فرهنگسازی و آموزش اثربخش به علاقه مندان به این شیوه بازاریابی و شفاف سازی شیوه قانونی آن اقدام به طراحی و برگزاری اولین سمینار بازاریابی شبکه ای نموده است.