دپارتمان : مدیریت بازاریابی و فروش
کد دوره : MS296
مدت زمان : ۸ ساعت
سرفصل و محتوا :
- ضرورت حضور در تلگرام و پیش بینی آینده آن
- از سیر تا پیاز تلگرام شامل مباحث: ثبت نام ساخت گروه ،سوپرگروه، کانال ، چت های مخفیانه (setting)
- اعتماد سازی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در تلگرام
- آشنایی کامل با تنظیمات تلگرام و رفع ریپورتی
- همه چیز در مورد هشتک گذاری و تامین محتوا
- چگونه در تلگرام برند سازی کنیم ؟
- چگونه استیکر وربات بسازیم؟
- چگونه عضو جذب کنیم و آنها را رشد بدهیم؟
- آشنایی با انواع روش های درآمدزایی از تلگرام
- چگونه ترافیک تلگرام را به سمت وب سایت خود بفرستیم؟
- بررسی دلایل اصلی ریزش اعضای کانال و این که چه زمانی پست ها خود را در تلگرام منتشر کنیم؟
پیش نیاز : ندارد
مخاطب : دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک، علاقه مندان به بازاریابی الکترونیکی، علاقه مندان به فعالیت در شبکه های اجتماعی، مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، صاحبان کسب و کارهای نوپا، صاحبان کسب و کارهای صنفی