مذاکره و نقش زبان بدن در آن(بررسی حلات و اشارات بدن مثل چشم ها ،نحوه دست دادن،پاها و…و کنترل آن در مذاکره)
نورومارکتینگ(بازاریابی عصب پایه،بازاریابی بر اساس پیوند علوم مدیریت، عصب شناسی، روانشناسی و شاید هم به نوعی هنر)
نقشه ذهن مشتری(برای مشتریان چه چیزهایی اهمیت دارد؟)
بازاریابی حسی و روابط عمومی(چگونه ارتباط اثربخشی برقرار کنیم؟،ارزیابی مشتری از محصول)
کارگاه عملی
مخاطبان سمینار:
مدیران ارشد،
مدیران میانی،
مدیران بازاریابی و فروش،
کارشناسان فروش ،
مدیران روابط عمومی ،
کارشناسان واحد ارتباط با مشتری،
مشاوران بیمه ،
دانشجویان،
اساتید واعضای هیات علمی دانشگاه ها،
تمای علاقمندان به بحث بازاریابی و ارتباطات اثربخش