فرانچایز (نشان سپاری تجاری ) ، الگویی مهیج و درآمدزا در کسب و کارهای کوچک

دپارتمان :  مدیریت بازاریابی و فروش

 

کد دوره : MS231

 

مدت زمان : ۴ ساعت

 

سرفصل و محتوا :

  •  مقدمه ای بر فرانچایزینگ به عنوان یک مدل موفق کسب و کار داخلی و بین المللی
  •  فرانچایز (نشان سپاری تجاری ) چیست و کدام کسب‌وکارها قابلیت نشان‌سپاری دارند ؟
  •  آشنایی با فرایند نشان سپاری و اصول حاکم بر آن
  •  عوامل موثر بر موفقیت نشان سپاری
  •  نگاهی به مدل های مالی، قراردادها و موارد قانونی 

 

پیش نیاز :

 

مخاطب :