بازاریابی از طریق تلگرام ( با رویکرد کسب درآمد)

دپارتمان : مدیریت بازاریابی و فروش

 

کد دوره : MS296

 

مدت زمان : ۸ ساعت

 

سرفصل و محتوا :

  •  ضرورت حضور در تلگرام و پیش بینی آینده آن
  •  از سیر تا پیاز تلگرام شامل مباحث: ثبت نام ساخت گروه ،سوپرگروه، کانال ، چت های مخفیانه (setting)
  •  اعتماد سازی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در تلگرام
  •  آشنایی کامل با تنظیمات تلگرام و رفع ریپورتی
  •  همه چیز در مورد هشتک گذاری و  تامین محتوا
  •  چگونه در تلگرام برند سازی کنیم ؟
  •   چگونه استیکر وربات بسازیم؟
  • چگونه عضو جذب کنیم و آنها را رشد بدهیم؟
  •   آشنایی با انواع روش های درآمدزایی از تلگرام
  •  چگونه ترافیک تلگرام را به سمت وب سایت خود بفرستیم؟
  •  بررسی دلایل اصلی ریزش اعضای کانال و این که چه زمانی پست ها خود را در تلگرام منتشر کنیم؟

 

 

پیش نیاز : ندارد

 

مخاطب : دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک، علاقه مندان به بازاریابی الکترونیکی، علاقه مندان به فعالیت در شبکه های اجتماعی، مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، صاحبان کسب و کارهای نوپا، صاحبان کسب و کارهای صنفی