جلسه‌ای از جنس آموزش در اداره اصناف اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان

در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ به دعوت رئیس اداره اصناف و تشکل‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با موضوع آسیب‌شناسی آموزش هیئت مدیره و اعضای اتحادیه های صنفی در محل ساختمان شهید خرازی از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ برگزار شد.

 

در این جلسه رئیس و یکی از کارشناسان اداره اصناف و تشکل‌ها،‌ اعضای کمیسیون آموزش اتاق اصناف مرکز استان اصفهان و مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به نقد و بررسی آموزش‌های برگزار شده ویژه واحدهای صنفی بویژه هیئت مدیره اتحادیه ها  پرداختند.

 

آقای جهانگیری، رئیس اداره اصناف و تشکل ها ضمن ابزار اهمیت موضوع آموزش واحدهای صنفی، اختصاصی‌سازی محتوای آموزش‌ها و در اولویت قراردادن آموزش های تخصصی ویژه رئیس اتحادیه، نایب رئیس، خزانه دار، بازرس و دبیراتحادیه را از جمله اصلی ترین برنامه های اداره و دبیرخانه کمیسیون نظارت استان دانست.

 

آقای ناطقی، رئیس کمیسیون آموزش اتاق اصناف نیز ضمن اشاره به رویدادهای آموزشی برگزار شده در سال های گذشته و دو سمینار آموزشی اخیر کمیسیون با عنوان راهکارهای توسعه بازار ویزه هیئت مدیره را نشان از اهمیت آموزش برای اتاق اصناف دانست و اعلام آمادگی کامل خود را مبنی بر تلاش جدی و پیگیری مستمر در این خصوص ابراز داشت.

 

آقای حجازی، عضو کمیسیون آموزش اتاق اصناف نیز تهیه محتواهای آموزشی قابل فهم و ساده سازی شده و جزوه های آموزشی کاربردی را برای رویدادهای آموزشی مورد توجه قرارداد.

 

آقای سلیمانی، مدرس قانون نظام صنفی و کارشناس اداره اصناف و تشکل‌ها نیز با توجه به ورود اعضای جدید به هیئت مدیره اتحادیه ها، بر برگزاری منظم و جدی قانون نظام صنفی تاکید داشت.

 

آقای میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان، ضمن بیان فرایند طراحی و برگزاری یک رویداد آموزشی و اصلی‌ترین شاخص‌های حیاتی در اثربخشی یک رویداد آموزشی، بر روی تفکیک آموزش‌های عمومی و تخصصی، ‌لزوم اصلاح شیوه‌های آموزشی و روش تدریس مدرسان، کاربردی بودن محتواها، و بررسی دلیل آموزش‌گریزی اصناف را مورد تاکید قرارداد.

در پایان رئیس اداره اصناف و تشکل ها، برگزاری جلسه دوم و لزوم پیگیری مداوم برای آغاز یک حرکت جدی، علمی و منظم را برای برگزاری رویدادهای آموزشی ویژه هیئت مدیره اتحادیه ها خواستار شد.

 

 

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان

isfbtc.ir

☎️ ۰۳۱-۳۳۸۳

 (https://www.instagram.com/isfbtc/) Instagram

aparat (https://www.aparat.com/isfbtc)