جلسه ای از جنس گردشگری

روز پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱، جلسه‌ای توسط مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر و شرکت‌های شرکتها و  دفاتر خدمات مسافرت هوائی، جهانگردی و زیارتی اصفهان ویزه اعضای انجمن برگزار شد.

 

این جلسه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محل مرکز خلاقیت و رستوران بازی شهرداری اصفهان برگزار شد و موضوع هم اندیشی بین اعضا و با رویکرد آموزش های تخصصی مورد نیاز را دنبال می کرد.

در ابتدا کورش ترابی نیا ، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته آموزش انجمن ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا، دلیل برگزاری این گردهمایی را تبادل نظر و بارش فکری درخصوص نیازهای آموزشی با رویکرد توسعه و بهبود بازار شرکتها و دفاتر زیرمجموعه اظهار کرد.

ترابی نیا، تجربه برگزاری گردهمایی ها و رویدادهای آموزشی گذشته را عاملی برای کسب تجربه و منبعی برای آسیب شناسی و عارضه یابی دانست.

 

علی میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به عنوان سخنران دوم، ضمن تشکر از انجمن و اعضای حاضر، تغییرهای ایجاد شده در فضای کسب و کار را جدی دانست و کسب و کارهای گردشگری را در این خصوص بسیار آسیب پذیر دانست.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی در ادامه به ذکر چالش‌های اصلی برای مدیران کسب و کارها پرداخت و راه‌حل آن ها را تنها در سایه هم افزایی و بروزرسانی اعضای این حوزه، دست‌یافتنی دانست.

 

محمدرضا فرنیا، عضو هیات مدیره انجمن نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور و همراهی اعضا به اهمیت بومی سازی راهکارها و توجه به ظرفیت های داخلی تاکید کرد و خواستار برگزاری آموزش های تخصصی و اثربخش شد.

حسین مقصودی، پژوهشگر و استاد دانشگاه در حوزه صنعت گردشگری نیز به عنوان سخنران سوم به بیان اهمیت اطلاعات در صنعت گردشگری پرداخت.

 

در بخش پایانی این گردهمایی، اعضای حاضر هریک به بیان نظر و پیشنهادهای خود درخصوص مشکلات جاری اعضا و راهکارهای پیش رو پرداختند.

 

این جلسه که با هدف هم اندیشی درخصوص نیازهای آموزشی اعضای انجمن برگزار شد، آغازی بود برای مسیری طولانی که مقرر شد  با همکاری انجمن و مرکز هموار شده و ادامه پیدا کند.

 

 

 

مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان :

Isfbtc.ir                         ۰۳۱-۳۳۸۳