دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌های مرکز آموزش بازرگانی ( مراسمی از جنس اتحاد و همدلی )

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌ها، یکشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۱ به منظور هم اندیشی و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فراروی نمایندگی‌ها و ابلاغ سیاست‌های جدید در راستای ارتقاء جایگاه نمایندگی‌ها و شعب مرکز برگزار گردید.

 

پس از شروع جلسه به صورت رسمی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی کریمی فیروزجایی رئیس هیأت عامل و مدیرعامل مرکز پس از حمد و سپاس خداوند، به مهمانان و مدیران محترم نمایندگی‌های کشوری مرکز خیر مقدم گفت.

در ادامه مهندس ابریشمی ریاست اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته کشور، در راستای تشریح همکاری‌های مرکز و این اتحادیه، در زمینه برگزاری آزمون های مدیر و تکنسین فنی، نقش شبکه نمایندگی‌های مرکز در صیانت از سلامت جامعه و جلوگیری از بروز مخاطرات جانی و مالی به موارد مهمی اشاره کرد.

 

شایان ذکر است به منظور تعامل حداکثری نمایندگی‌ها با یکدیگر و با اعضاء هیأت عامل مرکز بویژه مدیرعامل، ارائه فرصت‌ها و چالش ها در قالب سه پنل با مشارکت نمایندگی‌ها و معاونین مرکز اجرا گردید.

در ادامه سیدعلی تقوی سرپرست حوزه ریاست و دستیار ویژه ریاست موسسه، پیرامون اهداف و سیاست‌های موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و ایفای نقش نمایندگی‌ها از جمله تعامل موثر و گسترده با دستگاه های مستقر در استان‌ها به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی، ارائه طریق فرمود.

 

در پایان گردهمایی، دکتر علی کریمی فیروزجایی رئیس هیأت عامل و مدیر عامل، به تشریح سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۱ مرکز آموزش بازرگانی پرداخت و بر لزوم همدلی و همفکری در پیشبرد اهداف برنامه ای شبکه نمایندگی ها تأکید نمود. همچنین با قدردانی از ارائه نظرات و پیشنهادات مدیران نمایندگی ها و تعامل در بحث ها، در تشریح سیاست های مرکز در این حوزه و جمع بندی مباحث مطرح شده عنوان نمود: مرکز برنامه دارد در بخش های انعقاد تفاهم نامه، قرارداد و مجوزهای جدید در سطح ملی، ارتقاء استانداردهای آموزشی و کیفیت ارائه خدمات و تنوع بخشی به سبد خدمات مرکز، گام هایی اساسی بردارد که قطعاً این حرکت عظیم برنامه ریزی شده با همفکری و همدلی شبکه نمایندگی ها میسر خواهد شد.