اصول و راهکارهای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی در ۲۰۱۷
سرفصل و محتوا:
- گام های راه اندازی کسب و کار الکترونیکی . چرخه بازاریابی الکترونیکی
- تبلیغات کلیکی یا سئو؟
- آشنایی با الگوریتم های موتورهای جستجو
- محتوانویسی، بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ در فرایند بازاریابی الکترونیکی
- تحلیل و آنالیز فنی سایت . بازاریابی ایمیلی
- تحلیل و آنالیز و تدوین استراتژی برای حفظ مشتریان در فضای وب
مدرس : آقای محمدرضا شیخ بهایی
- کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات (تجارت الکترونیک)
- عضو کارگروه تجارت الکترونیک کمیته ICT اتاق بازرگانی اصفهان
- مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان
- مولف چهار عنوان کتاب در حوزه مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی
- مربی و مشاور در حوزه راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی