مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، یک موسسه دولتی مستقل زیر مجموعه ی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. اساسنامه مرکز بنا به پیشنهاد مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تاریخ ۱۳۸۸/۰۶/۰۴ به تصویب هیأت وزیران رسیده و مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متولی توسعه فعالیتهای معاملاتی و تدارکاتی در بستر الکترونیکی بوده و با عنایت به مصوبات و ضوابط قانونی به جهت راه اندازی “سامانه تدارکات الکترونیکی دولت” و در همین راستا مبنی بر تکلیف قانونی وزارت صنعت، معدن و تجارت وفق تبصره (۵) ماده (۱۶۹) قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۹۴، اقدام به عملیاتی نمودن سیستم انجام معاملات دستگاه های اجرایی با رعایت انجام کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها نموده است.
با توجه به نیاز دستگاههای اجرایی ، تامین کنندگان و مزایده گران محترم خدمات زیر توسط این مرکز در خصوص سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد ایران) انجام می پذیرد
- ثبت نام تامین کنندگان و مزایده گران
- صدور و تمدید توکن گواهی امضای الکترونیک(توکن)
- نصب و راه اندازی توکن
- بارگزاری گواهی امضای الکترونیک
- دریافت اسناد و پاسخ استعلام و مناقصه
- دریافت اسناد و پاسخ مزایده
- ارسال صورت وضعیت
- ارسال رسید انبار
- تایید قرارداد
- پذیرش برنده بودن
- رمزگشایی توکن
- آموزش تامینکنندگان و مزایدهگران
- آموزش دستگاههای اجرایی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان ما به شماره ۳۶۲۸۳۹۲۹-۰۳۱ داخلی ۲ تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه :
مراحل ثبتنام:
- دریافت و تکمیل فرم ثبت نام (دریافت فرم ثبت نام تامینکننده – مزایدهگر)
- آماده سازی مدارک لازم (لیست مدارک را از بالا دانلود کنید)
- مراجعه حضوری به مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان جهت ثبت نام (آدرس)
مدارک لازم جهت صدور گواهی الکترونیک: