معرفی راهکارهای ورود به بازار عمان توسط مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان

تجارت با عمانسمینار آموزشی آنلاین معرفی بازار عمان با تاکید بر فرصت‌های صادراتی ایران توسط مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

این سمینار که بر راهکارهای ورود به بازار عمان در دوران کرونا و پس از آن تاکید دارد، در ادامه سلسله سمینارهای آموزشی مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برای توسعه تجارت خارجی برگزار می‌شود.

سخنران سمینار آموزشی آنلاین معرفی بازار عمان، عباس عبدالخانی، مشاور سازمان توسعه تجارت ایران است که پیش از این به عنوان رایزن بازرگانی ایران در سلطنت عمان فعالیت داشته و کارنامه روشنی در حوزه تجارت بین‌الملل دارد.

معرفی فضای تجاری عمان و آخرین قوانین و مقررات تجاری ثبت شرکت در سرزمین اصلی و مناطق آزاد عمان، بررسی زیرساخت‌ها و مراودات تجاری بین ایران و عمان، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری جدید صادراتی ایران به عمان در شرایط کرونا و معرفی نحوه نفوذ در بازار عمان از جمله مباحثی است که در این سمینار آموزشی آنلاین مطرح خواهد شد.

سمینار آموزشی آنلاین معرفی بازار عمان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان برای بهره‌برداری از آن می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام با شماره تلفن ۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹ تماس بگیرند و یا به «این لینک» مراجعه کنند.

انتهای پیام/