مشهد مقدس – هتل هما شماره ۱
محتوای همایش :
- مبادلات تجاری ایران با افغانستان و شناخت رقبا
- مزیت های صادراتی به تفکیک گروه های کالایی
- راهکارهای نفوذ تجار ایرانی به بازار افغانستان
- ارائه راهکار جهت حل مشکلات حمل و نقلی،بانکی، گمرکی و بیمه ای
- چگونگی حضور موفق در مناقصات و خریدهای دولتی و نحوه انعقاد قرارداد
- شرایط و نحوه سرمایه گذاری، ثبت شرکت و یا نمایندگی در افغانستان
- چگونگی اعتبارسنجی شرکتها و تجار افغان
- راهکارهای عملی جهت افزایش صادرات خدمات فنی-مهندسی،مصالح و تجهیزات ساختمانی و مواد غذایی به افغانستان
- نقش اتاقهای مشترک در افزایش تعاملات تجاری