( این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد )
تاریخ برگزاری :
روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ساعت ۱۶ تا ۱۸
مدرس :
آقای محمد مهدی اشرفیان
- دکترای تخصصی در رشته مدیریت استراتژیک منابع انسانی
- دکترای تخصصی در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی
- عضو انجمن بینالمللی مدیران استراتژیک آمریکا (SMS) از سال ۲۰۱۳ تا کنون
- عضو انجمن بین المللی بازاریابی آمریکا ( AMA )
- مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
- ترجمه و تالیف چند عنوان کتاب در حوزه بازاریابی و مدیریت استراتژیک
آنچه در این دوره مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت :
- آشنایی با کلیدواژه ها و مفاهیم اولیه
- مروری بر مفاهیم و الزام های پیش بینی و کارکردهای آن در بازاریابی
- تبیین مفهوم کشش و آشنایی با انواع آن در فرآیند پیش بینی فروش و تقاضای بازار
- آشنایی با منابع و داده های ورودی در فرآیند پیش بینی و جمع آوری آن
- آشنایی با نحوه کارکرد مهم ترین روش های کمی و کیفی پیش بینی فروش و تقاضای بازار
- آشنایی با برخی از خطاهای رایج در پیش بینی فروش و تقاضای بازار
ثبت نام :
- کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir) انجام خواهد شد.
- شماره تماس کارشناسان آموزش ۰۹۱۳۵۴۷۶۲۸۵
شهریه : ۲۲۴.۰۰۰ تومان
برای این دوره از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور ،گواهی نامه صادر خواهد شد.