آشنایی با ابزارها و راهکارهای پیش بینی فروش

( این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد )ابزارهای پیش بینی فروش

 

 

تاریخ برگزاری :

روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

ساعت ۱۶ تا ۱۸

 

مدرس :

آقای محمد مهدی اشرفیان

  • دکترای تخصصی در رشته مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • دکترای تخصصی در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی
  • عضو انجمن بین‌المللی مدیران استراتژیک آمریکا (SMS) از سال ۲۰۱۳ تا کنون
  • عضو انجمن بین المللی  بازاریابی آمریکا ( ‌AMA  )
  • مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  • ترجمه و تالیف چند عنوان کتاب در حوزه بازاریابی و مدیریت استراتژیک

 

 

آنچه در این دوره مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت :

  • آشنایی با کلیدواژه ها و مفاهیم اولیه
  • مروری بر مفاهیم و الزام های پیش بینی و کارکردهای آن در بازاریابی
  • تبیین مفهوم کشش و آشنایی با انواع آن در فرآیند پیش بینی فروش و تقاضای بازار
  • آشنایی با منابع و داده های ورودی در فرآیند پیش بینی و جمع آوری آن
  • آشنایی با نحوه کارکرد مهم ترین روش های کمی و کیفی پیش بینی فروش و تقاضای بازار
  • آشنایی با برخی از خطاهای رایج در پیش بینی فروش و تقاضای بازار

 ثبت نام :

  1. کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir) انجام خواهد شد.
  2. شماره تماس کارشناسان آموزش  ۰۹۱۳۵۴۷۶۲۸۵

شهریه : ۲۲۴.۰۰۰ تومان

برای این دوره از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور ،‌گواهی نامه صادر خواهد شد.