تاریخ برگزاری : سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰:۳۰
استاد سخنران : آقای دکتر فریبرز پرتوی
- دکترای مدیریت عملیات از آمریکا
- استاد صاحب کرسی مدیریت در دانشگاه Drexel ایالت پنسیلوانیا
- ارایه مقاله و سخنرانی های متعدد در کنفرانس ها و مجامع علمی بین المللی
- مشاور شرکت هایی همچون بویینگ، تودی من، دوپونت در آمریکاو شرکت ایران خودرو، بانک ملت و … در ایران
آنچه در این سمینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت :
- بررسی انتظارات مشتری و عواملی که این انتظارات را بوجود می آورد
- ایجاد رابطه مستمر با مشتری
- اندازه گیری ارزش زمانی مشتری
- مشخص کردن استانداردهای کمی و کیفی و نظام دادن به واحدهای خدماتی
- محیط فیزیکی واحد خدماتی و اثرات آن بر مشتری
- نقش کارمندان در بازاریابی خدمات
- چگونگی به تعادل رساندن عرضه و تقاضا
- تعیین پرسنل موردنیاز از طریق تئوری خط انتظار
- یکپارچگی تبلیغات
- قیمت گذاری خدمات
محل برگزاری :
هتل شیخ بهایی : خیابان چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان شبخ بهایی
ثبت نام :
۱) کلیه مراحل ثبت نام از طریق این سامانه (isfbtc.ir) انجام خواهد شد.
۲) و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کد MS263 به شماره ۵۰۰۰۲۱۳۶۲۸۳۹۲۹
شهریه : ۱۶۰.۰۰۰ تومان
- شامل حضور در سمینار و استفاده از محتوای آموزشی – دریافت بسته آموزشی – دو نوبت پذیرایی میان وعده – صرف شام – دریافت گواهی نامه از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور
شرایط استفاده از تخفیف:
- گروه هایی که می توانند از تخفیف استفاده کنند :
دانشپذیران مرکز آموزش بازرگانی، دانشجویان، واحدهای صنفی، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری، اعضای مجمع گردشگری استان و ….
برای دریافت کوپن تخفیف ، با شماره تلفن ۳۶۲۸۳۹۲۹ داخلی ۲ و یا با کارشناس آنلاین پایین همین صفحه تماس حاصل فرمایید.
به دلیل تکمیل ظرفیت ثبت نام بسته شده است